فروش قفسه انبار | قفسه بندی انبار | قفسه راک| راک فلز | قفسه فروشگاهی خود ایستا


 با توجه به ابعاد و  اندازه فروشگاه ها و همچنین تنوع در محصولات به ویژه در حوزه خرده فروشی، قفسه فروشگاهی در انواع و ابعاد مختلفی در بازار موجود است. به عنوان مثال در فروشگاه هایی با ابعاد بزرگ علاوه بر قفسه های یکطرفه از قفسه های دوطرفه نیز در چیدمان فضای می توان استفاده نمود در حالیکه در فروشگاه هایی با ابعاد کوچکتر قفسه های یکطرفه و دیواری کاربرد بیشتری دارند.با وجود اینکه این تجهیزات با عنوان قفسه یا شلف فروشگاهی نیز شناخته می شوند اما کاربرد گسترده تری در انواع انبار و مراکز عمده فروشی نیز دارند.هنگام خرید لوزام و تجهیزات فروشگاهی به ویژه قفسه های فروشگاهی معیارهای متعددی می تواند در این انتخاب مؤثر باشد. عواملی همچون  ابعاد فروشگاه، بودجه در دسترس و تناسب آن با قیمت شلف و قفسه های فروشگاهی، نوع چیدمان مورد نظر برای فروشگاه، تعداد و نوع سایر تجهیزات از جمله استندهای فروشگاهی، نوع و تعداد کالاهایی که قرار است بر روی طبقات قفسه چیدمان شود و … در این انتخاب اثرگذار است.

 
 
قفسه فروشگاهی خود ایستا
ویژگی ها و کاربردهای قفسه فروشگاهی خود ایستا:
انواع قفسه فروشگاهی از نظر جنس و مواد اولیه ای که در ساخت آنها به کار می رود نیز متفاوتند. متداول ترین نوع شلف فروشگاهی، قفسه فلزی فروشگاهی هستند که با توجه به مقاومت بالا و مقرون به صرفه بودن کاربرد گسترده تری نسبت به مدل های چوبی و شیشه ای دارند. همچنین لازم به ذکر است انتخاب جنس قفسه به فضای فروشگاه و کاربری آن نیز بستگی دارد به عنوان مثال شلف های فلزی برای انواع خوار و بارفروشی مناسب است در حالیکه فروشگاه هایی مانند لوازم التحریر و یا گل فروشی قفسه های چوبی را به دلیل نمای زیباتر ترجیح می دهند. تمام این موارد در انتخاب نوع مناسب قفسه بسیار مورد اهمیت میباشد.قفسه فروشگاهی خود ایستا به جهت سهولت برپایی ، امکان جابجایی ، دارا بودن ابعاد سفارشی و بسیاری مزایای دیگر یکی از انواع شلف فروشگاهی کاربردی میباشد.
 
 
مشخصات فنی قفسه فروشگاهی خود ایستا:
 کلمه خودایستا از این جهت که نصب طبقات شلف بر روی ستونهای آن انجام شده و به دیوار اتصال ندارد به این نوع از قفسه بندی فروشگاهی اطلاق می شود. این قفسه ها با توجه به جنس و محصول مورد نظر که قرار است بر روی آن چیدمان شود دارای ابعاد و جنس های مختلفی هستند. به عنوان نمونه قفسه های قسمت پشت کانتر دارای عمق کمتر نسبت به سایر قفسه ها هستند تا تردد اپراتور یا صندوقدار دچار مشکل نگردد. همچنین کالاهایی که برای چیدمان روی این قفسه ها در نظر گرفته شده عموما کالاهایی با ابعاد کوچک هستند.پایه قفسه خود ایستا طرح جدید یا همان قفسه هایپری با ارتفاع های 1/45 و 1/75 و 2/10 و 2/40 متری تولید می شود. صفحات این نوع قفسه دارای پل تقویتی می باشد و حفاظ و لیبل می خورد و در طول های 90 و 70 سانت و در عرض های 20 و 25 و 30 و 35 و 40 سانت تولید می شود.صفحات  پشت به صورت کامل در نظر گرفته میشود لذا میتوان با نظر مشتری تعداد صفحات را کمتر کرد.شایان ذکر می باشد صفحه اول بدلیل اینکه روی پایه قرار می گیرد باید حتما عمق 40 باشد مابقی طبقات طبق نظر مشتری قابل تغییر می باشد.

نمونه تصاویر قفسه فروشگاهی خود ایستا :
چرا قفسه بندی انبار راک فلز؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنایع مختلف ، قفسه بندی یکی از اجزای جدانشدنی هر صنعتی به شمار می رود. قراردادن و چیدمان کالاها در انبار و یا سوله بدون قفسه بندی انبار بی معنی خواهد بود.حال نکته حائز اهمیت این است که بدانیم با توجه به وسعت انبار و نوع کالاهای موجود چه نوع قفسه بندی انبار رابه کارببندیم که حداکثر صرفه جویی درهزینه قفسه بندی را داشته باشد و ضمنا باعث کاهش صدمات به کالاها ، افزایش بهره وری انبار و استفاده حداکثری از فضای انبار شود . شرکت قفسه بندی انبار راک فلز با سالها تجربه و تخصص بهترین سیستم قفسه بندی انبار را با بررسی کامل پارامتر های مختلف مانند شکل و حجم کالاها ، ابعاد دقیق انبار و بسیاری پارامتر دیگر ، به شما مشتری گرامی ارائه خواهد کرد تا بدون دغدغه و با اطمینان کامل بهترین سیستم قفسه بندی انبار یا قفسه بندی فروشگاه را پیاده سازی نموده واز فضای انبار یا فروشگاه حداکثر استفاده را نمایید . راک فلز ضمن تولید و عرضه کلیه تجهیزات قفسه بندی انبار و فروشگاه  با بکارگیری تجهیزات مدرن و کارشناسان زبده  و با رعایت کلیه اصول فنی ،ایمنی و استاندارد های کیفی ، بهترین سیستم قفسه بندی انبار یا فروشگاه را طراحی ، تولید و پیاده سازی مینماید .

سفارش از طریق واتساپ
جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت قفسه با ما تماس حاصل فرمایید
02166438098 09128299308