فروش قفسه انبار | قفسه بندی انبار | قفسه راک| راک فلز | قفسه گرد فروشگاهی


قفسه گرد فروشگاهی  یا قفسه گرد خود ایستا نوعی از قفسه بندی فروشگاهی رایج در فروشگاهها ، هایپر مارکت ها و سوپرمارکت ها  میباشد. این نوع قفسه بندی فروشگاهی به جهت  کاربرد فراوان ، فضای اشغالی کم ، نظم بخشیدن به چینش انواع کالاها و امکان طراحی و ساخت سفارشی در بسیاری از فروشگاهها و هایپرمارکت ها مورد استفاده قرار میگیرد .

قفسه گرد فروشگاهی
ویژگی ها و کاربردهای قفسه گرد فروشگاهی:

 برخی از ویژگی های قفسه گرد فروشگاهی به شرح زیر میباشد :

  • طبقات و قطر کفی در این نوع قفسه فروشگاهی قابل سفارش میباشد
  • امکان نصب گارد و لیبل در این نوع قفسه فروشگاهی فراهم میباشد
  • رنگ ستون و کفی های این نوع قفسه فروشگاهی از نوع کوره ای الکترو استاتیک میباشد.
  • دارای استحکام بالا جهت چینش کالاهای نیمه سنگین میباشد
  • استفاده مفید از فضای فروشگاه
  • فاصله طبقات قابل تنظیم میباشد

 

مشخصات فنی قفسه گرد فروشگاهی:

استند‌ کیکی به‌ دلیل اینکه دارای مقاطع گرد یا چندضلعی می‌باشند به‌ این نام در بازار معروف شده‌ اند، همه‌ی شما در فروشگاه‌های زنجیره‌ ای با استند‌هایی که صفحات آن‌ها دایره‌ ای هستند برخورد داشته‌اید، استند کیکی دارای ۱۸۰ سانتی‌متر ارتفاع و عموما در ۵ طبقه می‌باشد، اندازه صفحات این استند از پایین به بالا کاهش می‌یابد به‌ طوری‌که قطر پایین‌ تا بالای آن به‌ ترتیب 60,70,80,90,100 سانتی‌متر می‌باشد.


نمونه تصاویر قفسه گرد فروشگاهی :
چرا قفسه بندی انبار راک فلز؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنایع مختلف ، قفسه بندی یکی از اجزای جدانشدنی هر صنعتی به شمار می رود. قراردادن و چیدمان کالاها در انبار و یا سوله بدون قفسه بندی انبار بی معنی خواهد بود.حال نکته حائز اهمیت این است که بدانیم با توجه به وسعت انبار و نوع کالاهای موجود چه نوع قفسه بندی انبار رابه کارببندیم که حداکثر صرفه جویی درهزینه قفسه بندی را داشته باشد و ضمنا باعث کاهش صدمات به کالاها ، افزایش بهره وری انبار و استفاده حداکثری از فضای انبار شود . شرکت قفسه بندی انبار راک فلز با سالها تجربه و تخصص بهترین سیستم قفسه بندی انبار را با بررسی کامل پارامتر های مختلف مانند شکل و حجم کالاها ، ابعاد دقیق انبار و بسیاری پارامتر دیگر ، به شما مشتری گرامی ارائه خواهد کرد تا بدون دغدغه و با اطمینان کامل بهترین سیستم قفسه بندی انبار یا قفسه بندی فروشگاه را پیاده سازی نموده واز فضای انبار یا فروشگاه حداکثر استفاده را نمایید . راک فلز ضمن تولید و عرضه کلیه تجهیزات قفسه بندی انبار و فروشگاه  با بکارگیری تجهیزات مدرن و کارشناسان زبده  و با رعایت کلیه اصول فنی ،ایمنی و استاندارد های کیفی ، بهترین سیستم قفسه بندی انبار یا فروشگاه را طراحی ، تولید و پیاده سازی مینماید .

سفارش از طریق واتساپ
جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت قفسه با ما تماس حاصل فرمایید
02166438098 09128299308