فروش قفسه انبار | قفسه بندی انبار | قفسه راک| راک فلز | قفسه بندی انبار درایوین راک

دسته بندی : قفسه بندی انبار

قفسه‌ بندی انبار خود راهرو یا قفسه بندی انبار درایوین راک یا قفسه بندی تونلی دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. در این سیستم قفسه بندی انبار آخرین بار قرارداده شده در قفسه ، اولین بار قابل ‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد. اجزای این سیستم قفسه بندی انبار شامل قاب ، بازوهای شیب‌دار، بازوهای مهار سقف، مهاربندهای پشت و بین قاب، ریل‌های طبقات، استپ پالت و اتصالات است. 

قفسه بندی انبار درایوین راک
ویژگی ها و کاربردهای قفسه بندی انبار درایوین راک:

 سیستم قفسه بندی انبار خود راهرو یا قفسه بندی انبار درایوین راک از معدود سیستمهای قفسه بندی می باشد که بیشترین میزان ظرفیت نگهداری کالاها و اقلام را در انبار فراهم می آورد. در این سیستم با حذف راهروهای فرعی و تنها استفاده از یک راهروی اصلی جهت دسترسی، بیشترین ظرفیت ذخیره سازی ایجاد می شود. در واقع راهروهای فرعی سیستم خودراهرو، همان تونلهایی هستند که کالاها و اقلام بصورت پالتی در آنها ذخیره سازی می گردد.قفسه بندی  درایوین راک قابلیت تحمل بسیار بالایی داشته و جهت نگهداری حجم زیادی از کالاها و اقلام که تنوع کمی داشته و بصورت بار واحد  قابلیت چیدمان دارند، بسیار مناسب می باشد. جهت تجهیز انبارهای مواد اولیه، انبار محصول نهایی و سردخانه ها میتوان از این سیستم استفاده نمود.طراحی قفسه درایوین راک به گونه ای است که راهروهای فرعی این سیستم بعنوان تونلهای ذخیره سازی کالا عمل نموده و لیفتراک یا ریچتراک با حرکت در داخل همین راهروها، امکان بارگذاری پالتها را از انتها به ابتدا خواهد داشت. بر همین مبنا مدیریت گذاشت و برداشت کالاها و اقلام در این سیستم بر مبنای اصل LIFO می باشد. (LIFO: Last Input First Output)البته در صورتی که انتهای تونلهای قفسه بندی باز باشد و امکان برداشت بار از انتهای تونل نیز فراهم گردد (Drive Through) در این صورت امکان مدیریت گذاشت و برداشت بار در انبار بر مبنای اصل FIFO فراهم می گردد اما با توجه به هزینه های بالای لجستیکی در این سیستم و مشکلات مربوط به جابجایی پالتها در داخل تونلهای قفسه بندی، استفاده از این روش نیازمند در نظر داشتن ملاحظات خاص خود می باشد.دهانه های سیستم قفسه بندی درایوین راک با توجه به نوع پالت مورد استفاده و مشخصات ماشین گذاشت و برداشت بار در انبار، قابل تغییر می باشد، اما بصورت کلی استاندارد این سیستم جهت پالت استاندارد 120*100 سانتیمتر، دهانه های 150 سانتیمتری می باشد.

 
 
مشخصات فنی قفسه بندی انبار درایوین راک:

استفاده حداکثری از فضای انبار با حذف راهروهای فرعی و ایجاد بیشترین میزان ظرفیت ذخیره سازی در انبار، یکی از بزرگترین مزیت های سیستم قفسه بندی انبار درایوین راک میباشد.

برخی از مشخصات فنی قفسه بندی انبار درایوین راک به شرح زیر میباشد:
  • عمق تونل سیستم قفسه بندی درایوین راک حداقل 20 متر حداکثر100 متر میباشد
  • دهانه راهروهای استاندار این نوع قفسه بندی انبار 1350 و 1500 سانتیمتر میباشد
  • حداقل ارتفاع سیستم قفسه بندی دراوین راک 2500 سانتی متر  و حداکثر ارتفاع آن 10000 سانتیمتر میباشد
  • تحمل حداکثر تحمل بار به ازای هر پالت 1500 کیلوگرم میباشد
  •  در اغلب موارد رنگ اجزاء و قطعات قاب و اجزای آن طوسی رنگ بوده و بازوها ، رابط ، ریل ها نارنجی  رنگ میباشد.
  • دارای ضمانت کیفیت دو ساله راک فلز میباشد

نمونه تصاویر قفسه بندی انبار درایوین راک :
چرا قفسه بندی انبار راک فلز؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنایع مختلف ، قفسه بندی یکی از اجزای جدانشدنی هر صنعتی به شمار می رود. قراردادن و چیدمان کالاها در انبار و یا سوله بدون قفسه بندی انبار بی معنی خواهد بود.حال نکته حائز اهمیت این است که بدانیم با توجه به وسعت انبار و نوع کالاهای موجود چه نوع قفسه بندی انبار رابه کارببندیم که حداکثر صرفه جویی درهزینه قفسه بندی را داشته باشد و ضمنا باعث کاهش صدمات به کالاها ، افزایش بهره وری انبار و استفاده حداکثری از فضای انبار شود . شرکت قفسه بندی انبار راک فلز با سالها تجربه و تخصص بهترین سیستم قفسه بندی انبار را با بررسی کامل پارامتر های مختلف مانند شکل و حجم کالاها ، ابعاد دقیق انبار و بسیاری پارامتر دیگر ، به شما مشتری گرامی ارائه خواهد کرد تا بدون دغدغه و با اطمینان کامل بهترین سیستم قفسه بندی انبار یا قفسه بندی فروشگاه را پیاده سازی نموده واز فضای انبار یا فروشگاه حداکثر استفاده را نمایید . راک فلز ضمن تولید و عرضه کلیه تجهیزات قفسه بندی انبار و فروشگاه  با بکارگیری تجهیزات مدرن و کارشناسان زبده  و با رعایت کلیه اصول فنی ،ایمنی و استاندارد های کیفی ، بهترین سیستم قفسه بندی انبار یا فروشگاه را طراحی ، تولید و پیاده سازی مینماید .

سفارش از طریق واتساپ
جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت قفسه با ما تماس حاصل فرمایید
02166438098 09128299308