فروش قفسه انبار | قفسه بندی انبار | قفسه راک| راک فلز | قفسه بندی انبار پانل راک

دسته بندی : قفسه بندی انبار

قفسه بندی انبار پانل راک یا قفسه بندی انباری پانل راک کفپوشدار تقریبا شبیه سیستم قفسه بندی انبار پالت راک با دو تفاوت اصلی یکی نوع و تحمل بازو ها در قفسه بندی انباری پانل راک یا قفسه بندی انباری راک کفپوشدار سبک تر می باشد و دوم از پانل های مخصوص با ضخامت های مختلف استفاده میشود.این نوع قفسه بندی انبار صنعتی بیشتر در انبارهای صنعتی کوچک و متوسط مورد استفاده قرار میگیرد . بارگیری و تخلیه بار در این نوع قفسه بندی انبار با توجه به نوع  کالای ذخیره شده هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی با تجهیزات مخصوص قابل انجام میباشد.از قفسه بندی انبار پانل راک میتوان در چینش انبار های مواد اولیه ، قطعات یدکی ، تجهیزات صنعتی ، قطعات ماشین آلات صنعتی ، ابزار ها و بسیاری موارد دیگر استفاده نمود.

قفسه بندی انبار پانل راک
ویژگی ها و کاربردهای قفسه بندی انبار پانل راک:

 

قفسه بندی انبار پانل راک یا قفسه بندی انبار بالکی راک برای نگهداری مواد اولیه و محصولات با حجم متوسط و نیمه سنگین در انبارهای کوچک و بزرگ که با نیروی انسانی و دستی بارگذاری می گردد، طراحی شده است. قفسه بندی انبار پانل راک ، راک فلز در انبارهای نیمه ساخته، ملزومات مصرفی، محصول نهایی، قطعات یدکی ، مواد اولیه و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده  قرار میگیرد.قفسه بندی بالکی راک یا قفسه پانل راک جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط یا نیمه سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی یا لیفتراک های مخصوص استفاده می گردد. با توجه به ارتفاع سوله های انبار، شرکت قفسه بندی انبار ، راک فلز اقدام به تولید محصول قفسه بندی بالکی راک نموده است که که از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار میباشد.شرکت قفسه بندی راک فلز در موارد انبوه می‌تواند اندازه‌ و رنگ های دلخواه شما را در بازو تولید کند. 

 

 

مشخصات فنی قفسه بندی انبار پانل راک:
 
اجزای اصلی قفسه بندی پانل راک شامل بازو  راک ، ستون و صحفه یا پانل میباشد.بازو راک جزء افقی قفسه‌ بندی پانل راک است که به قاب راک یا ستون متصل می‌گردد، پالت یا پانل‌های راک روی بازو قرار می‌گیرند، بازو‌ها درواقع نقش انتقال نیروی وزن محصولات به پایه یا ستون (قاب) راک را برعهده دارند. روش تولیدی بازوها رول‌ فرمینگ است و در شرایطی نیز قابلیت تولید انبوه در ابعاد دلخواه نیز میسر است. با‌توجه به نوع محصولات ۳ نوع کلی بازو راک تولید می‌گردد که عبارتند از: بازو راک باکس، بازو راک سیگما می باشد. ساده‌ترین نوع بازو، بازو راک پروفیل است که به شکل پروفیل آهن تولید می‌گردد، تمرکز تنش در این نوع از بازو به دلیل وجود گوشه‌های تیز بسیار زیاد است و تحمل آن در برابر بارهای عمودی و تنش‌های پیچشی نسبت به بازو باکس و سیگما کمتر است. .  تفاوت‌های بین بازو‌ها نیز در ابعاد و ضخامت‌های آنهاست.پایه یا ستون راک جز عمودی راک است که وظیفه‌ی اتصال قفسه‌بندی به زمین و هم‌چنین انتقال نیروی وزن به زمین را برعهده دارد، به پایه‌ راک، قاب راک یا ستون راک نیز گفته می‌شود، منظور از پایه در اصطلاح مهندسی همان قاب است زیرا از دو تیر و یک واسط که به‌آن برسینگ یا مهاربند نیز گفته می‌شود، تشکیل شده است که تیرها را در کنار هم نگاه داشته است. جنس تولید قاب به‌مانند بازو از فولاد است. قاب یا ستون راک مجموعه‌ی ۲ تیر می‌باشد که توسط برسینگ به‌هم متصل شده است، به فاصله‌ی دو تیر نیز عمق قاب گفته می‌شود، عمق قاب مشخص کننده‌ عرض قفسه انبار پانل راک می‌باشد. مجموعه‌ی قاب ملزومات دیگری نیز مانند پیچ اتصال پوشش به زمین، محافظ، قفل اطمینان و غیره دارد . پانل یا صحفه راک همان صفحات فلزی و یا از پالت راک که پالت‌های چوبی یا پلاستیکی هستند که برای نگهداری محصولات استفاده می‌شود. استفاده از پانل راک که صفحات فولادی در ابعاد استانداردی هستند بیشتر به منظور نگهداری وسایلی هستند که حمل و نقل آنها راحت‌تر می‌باشد، منظور از راحت‌ تر بودن حمل‌و‌نقل شامل هندسه‌ی مشخص محصول مانند کارتن، نداشتن وزن بسیار زیاد چون محصولاتی که روی پانل‌ها قرار می‌گیرند عموما توسط انسان‌ها جابجا می‌شوند. 
ابعاد و اندازه های اجزاء قفسه انباری پانل راک:
کفپوش قفسه راک از نظر کمی داری سایز  ۳۸ در عرض( استاندارد) و کفپوش قفسه انباری پانل راک از نظر کیفی دارای چهار ضخامت: ۹/. – ۱/۲۵ – ۱/۵ – ۲ میلیمتر .قفسه بندی انباری پانل راک برای بارگذاری توسط اپراتور مورد استفاده قرار میگیرد و توانایی استفاده در ۲ یا چندین نیم طبقه را نیز دارا است.رنگ استاندارد تولیدی بازو راک نارنجی می‌باشد و رنگ استاندارد تولیدی قاب راک طوسی می‌باشد.
در صورت نیاز به تجهیز انبار خود با سیستم قفسه بندی پانل راک میتوانید ضمن تماس با شرکت راک فلز از قیمت و جزئیات فنی دیگر مطلع گردید.
 
 

 


نمونه تصاویر قفسه بندی انبار پانل راک :
چرا قفسه بندی انبار راک فلز؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنایع مختلف ، قفسه بندی یکی از اجزای جدانشدنی هر صنعتی به شمار می رود. قراردادن و چیدمان کالاها در انبار و یا سوله بدون قفسه بندی انبار بی معنی خواهد بود.حال نکته حائز اهمیت این است که بدانیم با توجه به وسعت انبار و نوع کالاهای موجود چه نوع قفسه بندی انبار رابه کارببندیم که حداکثر صرفه جویی درهزینه قفسه بندی را داشته باشد و ضمنا باعث کاهش صدمات به کالاها ، افزایش بهره وری انبار و استفاده حداکثری از فضای انبار شود . شرکت قفسه بندی انبار راک فلز با سالها تجربه و تخصص بهترین سیستم قفسه بندی انبار را با بررسی کامل پارامتر های مختلف مانند شکل و حجم کالاها ، ابعاد دقیق انبار و بسیاری پارامتر دیگر ، به شما مشتری گرامی ارائه خواهد کرد تا بدون دغدغه و با اطمینان کامل بهترین سیستم قفسه بندی انبار یا قفسه بندی فروشگاه را پیاده سازی نموده واز فضای انبار یا فروشگاه حداکثر استفاده را نمایید . راک فلز ضمن تولید و عرضه کلیه تجهیزات قفسه بندی انبار و فروشگاه  با بکارگیری تجهیزات مدرن و کارشناسان زبده  و با رعایت کلیه اصول فنی ،ایمنی و استاندارد های کیفی ، بهترین سیستم قفسه بندی انبار یا فروشگاه را طراحی ، تولید و پیاده سازی مینماید .

سفارش از طریق واتساپ
جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت قفسه با ما تماس حاصل فرمایید
02166438098 09128299308